Lázár János szokatlan műfajban tett közzé utasításokat
A feladatok jelentős részét ez év végéig, sőt „azonnal” kell elvégezni.
A feladatok jelentős részét ez év végéig, sőt „azonnal” kell elvégezni.
A köztársasági elnök bukásához vezető kegyelembotrány, önkormányzati, európai parlamenti és amerikai választások, szuverenitásvédelem és 1956 újraértelmezése. Idén is erős évünk volt, döntsön ön, melyek voltak 2024 legemlékezetesebb pillanatai! A szavazás december 9-ig tart.
Lázár János törvénymódosítója szerint a minimális szolgáltatási szintet lecsökkentenék, a párhuzamosságokat pedig megszüntetnék.
A kiadások nőnek majd, a 2025. évi büdzsé mégis kevesebb forrást biztosít a vasúti személyszállításra, állítja az egyesület.
Ismeretlen tettes ellen, hivatali visszaélés és hamis vád miatt tesz feljelentést az Építési és Közlekedési Minisztérium, miután a tárcától időközben kirúgott Bátonyi Péter a Partizánban rántotta le a leplet az állítása szerint jogsértő módon lepapírozott műemléki felújításokról.
A közlekedési miniszter elment Kőbánya-Kispestre, és elszörnyedt, a MÁV-applikáció egyik funkciójáról pedig kijelentette, hogy az teljes baromság.
Miközben több helyen is fennakadások voltak a vasúti közlekedésben, Lázár János egy DK-s politikussal közösen bejárták a Kőbánya-Kispest vasútállomást.
A független képviselő anyázott, a miniszter szerint neki szarból kell várat építeni. Hadházy riposztja: nem muszáj, el is lehet húzni. Végül hozzászólt Vitézy Dávid is.
A fejlesztésre elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt van szükség.
A Telexnek adott interjúban arról is beszélt, hogy a Fideszben nincsenek politikai ambíciói, és hogy a Podmaniczky Mozgalom hivatalos lokálpatrióta civil szervezetté alakul.
A BKK járatain már januártól ingyen vihetik kutyájukat és kerékpárjukat a bérletesek.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
Vitézy Dávid úgy látja, Lázár Jánost a bosszú vezérli.
2026 előtt nem érkeznek új vasúti járművek, az évtized végén lehet a HÉV-felújítást befejezni, a nemzetgazdaságilag kiemelt beruházások intézményét pedig fokozatosan kivezetik – ígérte Lázár János, aki első kormánytagként azt is kimondta, hogy Varga Mihály jövőre távozhat a Pénzügyminisztérium éléről.
A miniszter arról is beszélt, hiába felügyeli a Budapest–Belgrád vasútvonal építését, nincs köze ahhoz, hogy ahhoz épp a miniszterelnök apjától rendeltek követ.
Szerinte a Budapest elleni bosszúvágy miatt építenék meg vidéken az intézményt.
Saját örömükre és a nemzet gyarapítására megtehetik.
Magyarországon a kormány a minap megnyeste annak a vasúti beruházásnak a költségvetését, amelynek a szerbiai szakaszán 14 ember halálát okozta a hasonló önkényeskedés. Pedig korábban még szükségesnek tartották „a leromlott műszaki állapotú” állomásépületek felújítását, amit most mégsem finanszíroznak.
Szeptembertől kereshetett munkát a MÁV volt vezérigazgatója, akitől Lázár János az állami közlekedési mamutcég újabb átszervezése okán vált meg, de Pafféri Zoltán hamar talált új állást: pár napja a Jászai Gellérthez köthető iKON alapkezelőt vezeti.
A közlekedési miniszter már nem sz.rból, hanem sárból épít várat.